CURS LEADERSHIP IN ADMINISTRATIA PUBLICA
Cursul Leadership in administratia publica este conceput ca un curs de 3 zile, care doreste sa ofere participantilor cunostinte in ceea ce priveste functiile leadership-ului, rolul liderului in procesul decizional, eficienta muncii in echipa si rolul liderului in managementul echipelor, elemente privind motivarea si motivatia…
CURS MEDIEREA SI NEGOCIEREA DISPUTELOR SI CONFLICTELOR IN ADMINISTRATIA PUBLICA
Cursul Medierea si negocierea disputelor si conflictelor in administratia publica este conceput ca un curs de 3 zile, care doreste sa ofere participantilor cunostinte in ceea ce priveste teoria si analiza conflictelor, rezolvarea alternativa a conflictelor, comunicarea, teoria si practica medierii, precum si procesul medierii…
CURS CREAREA IMAGINII UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
Cursul Crearea imaginii unitatii administrativ-teritoriale este conceput ca un curs de 3 zile, care doreste sa ofere participantilor cunostinte in ceea ce priveste responsabilitate sociala pentru institutiile publice, marketingul serviciilor publice, importanta comunicarii in crearea imaginii institutiei si in relatia cu cetateanul si cu ceilalti…