CURS Leadership in administratia publica
Tip program: Informal | Durata cursului: 3 zile
Care sunt obiectivele programului de instruire?
- Organizarea si sistematizarea problematicii leadership-ului în corelatie cu aportul pe care acesta il aduce in dezvoltarea sectorului public.
- Identificarea perceptiei angajatilor, functionarilor publici si personalului contractual din cadrul autoritatilor locale fata de conceptul de leadership si fata de situatia liderului in administratia publica.
- Identificarea si stabilirea standardului de performanta necesar unui lider si aplicarea acestor standarde in activitatea curenta a administratiei publice.
- Cresterea nivelului de cunostinte al cursantilor despre concepte precum: functiile leadership-ului, liderul ca factor de schimbare, rolul liderului in procesul decizional, eficienta muncii in echipa si rolul liderului in managementul echipelor, elemente privind motivarea si motivatia angajatilor, managementul timpului, importanta comunicarii in activitatea eficienta a unui lider de succes.
Cui se adreseaza cursul?
Cursul se adreseaza persoanelor care activeaza in institutii publice, dar si persoanelor fizice care doresc sa lucreze in acest domeniu si sunt interesate sa ocupe o pozitie de conducere sau de lider informal in administratia publica.
Care sunt avantajele participarii la acest curs?
- Pregatirea la standarde de inalta calitate in vederea ocuparii unor functii de conducere in administratia publica
- Formatorii care sustin acest curs sunt profesionisti cu vasta experienta practica si teoretica, actualizand permanent materialele de lucru si suportul de curs si oferind participantilor solutii inovatoare si eficiente la problemele reale cu care se confrunta in practica
- Program de curs flexibil
- Desfasurarea cursului la sediul Asociatiei PartNET – str. Turturelelor, nr. 11A, bloc C, etaj 2, sector 3, Bucuresti sau pe teritoriul Romaniei, precum si la sediul unitatii dvs., pentru grupe de minim 14 persoane
- Multe alte avantaje
Care este tematica cursului?
- Conceptul de leadership
- Importanta liderilor in administratia publica
- Leadership-ul in administratia publica din Romania comparativ cu leadership-ul administratiei publice din alte tari
- Leadership-ul ca stil de management. Importanta comportamentului lider-ului
- Functiile leadershipului
- Modele de leadership. Rolul liderului. Profilul unui lider
- Liderul ca factor de schimbare
- Procesul decizional. Managementul luarii deciziei. Rolul liderului
- Lucrul in echipa si eficienta organizationala. Managementul echipei
- Motivarea si motivatia – cum se utilizeaza ca instrumente in procesul de conducere
- Managementul timpului. Prioritizarea sarcinilor
- Leadership si comunicare eficienta
- Dezvoltare durabila si egalitate de sanse
Cum ma pot inscrie?
Transmiteti un e-mail pe adresa office@partnet.ro cu urmatoarele informatii: Denumire curs, Nume, Prenume, Telefon, E-mail, Ultima scoala absolvita si Localitatea de domiciliu sau contactati-ne telefonic la 031.425.64.26. Perioada de desfasurare a cursului va fi stabilita in functie de numarul participantilor (14 persoane / grupa).