CURS Crearea imaginii unitatii administrativ-teritoriale
Tip program: Informal | Durata cursului: 3 zile
Care sunt obiectivele programului de instruire?
- Identificarea perceptiei angajatilor, functionarilor publici si personalului contractual din cadrul autoritatilor locale fata de conceptul de creare si dezvoltare a imaginii institutiei publice, din punctul de vedere al cetateanului, precum si al managementului institutiei.
- Cunoasterea modului in care angajatii institutiei publice pot actiona in vederea crearii unei imagini corecte a institutiei – Codul de conduita a functionarilor publici.
- Cunoasterea principalelor prioritati actuale in ceea ce priveste reforma administratiei publice.
- Informarea participantilor referitor la preocupari internationale privind reforma administratiei publice si la concepte moderne privind crearea si importanta unei imagini publice corecte a institutiei publice.
- Cunoasterea principalelor norme legale privind implementarea sistemului de control intern/managerial si relevanta acestui sistem pentru eficientizarea activitatii institutiei publice.
- Cresterea nivelului de cunostinte al cursantilor despre concepte precum: responsabilitate si raspundere publica, responsabilitate sociala pentru institutiile publice, marketingul serviciilor publice, managementul schimbarii in institutia publica, importanta comunicarii in crearea imaginii institutiei si in relatia cu cetateanul si cu ceilalti factori interesati.
Cui se adreseaza cursul?
Cursul se adreseaza persoanelor care activeaza in institutii publice, dar si persoanelor fizice care doresc sa lucreze in acest domeniu si sunt interesate sa-si creasca nivelul de cunostinte asupra imaginii administratiei publice.
Care sunt avantajele participarii la acest curs?
- Pregatirea la standarde de inalta calitate in vederea desfasurarii activitatii in conditii optime in administratia publica
- Formatorii care sustin acest curs sunt profesionisti cu vasta experienta practica si teoretica, actualizand permanent materialele de lucru si suportul de curs si oferind participantilor solutii inovatoare si eficiente la problemele reale cu care se confrunta in practica
- Program de curs flexibil
- Desfasurarea cursului la sediul Asociatiei PartNET – str. Turturelelor, nr. 11A, bloc C, etaj 2, sector 3, Bucuresti sau pe teritoriul Romaniei, precum si la sediul unitatii dvs., pentru grupe de minim 14 persoane
- Multe alte avantaje
Care este tematica cursului?
- Abordare teoretica
- Prioritati actuale ale reformei administratiei publice
- Satisfacerea nevoilor cetatenilor – obiectiv prioritar al reformei administratiei publice in Romania
- Preocupari internationale in ce priveste reforma administratiei publice
- Implementarea sistemului de control intern/managerial, factor determinant in crearea imaginii unitatii administrativ teritoriale
- Consultarea si atragerea cetatenilor in procesul decizional la nivelul institutiei publice
- Consultarea si atragerea cetatenilor in procesul decizional la nivelul institutiei publice
- Conceptul de responsabilitate publica
- Concepul de responsabilitate sociala pentru autoritatile publice
- Solutii IT in sistemul administratiei locale in vederea cresterii eficientei si calitatiii serviciilor prestate catre populatie
- Evaluarea perceptiei cetatenilor privind eficienta activitatii institutiei publice. Imaginea institutionala.
- Marketingul serviciilor publice
- Managementul schimbarii in institutia publica
- Comunicare si responsabilitate in administratia publica
- Teme orizontale -promovarea egalitatii de sanse si promovarea dezvoltarii durabile
Cum ma pot inscrie?
Transmiteti un e-mail pe adresa office@partnet.ro cu urmatoarele informatii: Denumire curs, Nume, Prenume, Telefon, E-mail, Ultima scoala absolvita si Localitatea de domiciliu sau contactati-ne telefonic la 031.425.64.26. Perioada de desfasurare a cursului va fi stabilita in functie de numarul participantilor (14 persoane / grupa).