CURS Asistent Relatii Publice si Comunicare
Cod COR: 333906 | Tip program: Specializare | Durata cursului: 40 ore | Pregatire minima necesara: Studii medii
Doriti sa acumulati cunostintele necesare activarii in domeniul PR?
Va invitam sa faceti parte din echipa Asistentilor de Relatii Publice si Comunicare pregatiti la standarde inalte de MONDO Consulting & Training, inca din anul 2013. Absolventii cursurilor noastre se regasesc in departamente de PR din companii relevante pe piata economica. Cursul de Asistent Relatii Publice si Comunicare ofera informatii valoroase fiind structurat pe urmatoarele module: Planificarea si organizarea activitatii de asistent relatii publice si comunicare, Metodologia de lucru privind activitatea de asistent relatii publice si de comunicare, Eficienta in comunicare. Feed-back-ul. Relatia cu mass-media, Dezvoltarea profesionala.
Cui se adreseaza cursul?
Cursul se adreseaza absolventilor de studii medii care doresc sa se specializeze in domeniul PR-ului, persoane care activeaza in departamentul de PR a institutiilor publice, ONG-urilor, companiilor private, dar si persoanelor fizice care doresc sa lucreze in acest domeniu.
Care sunt avantajele participarii la acest curs?
- Pregatirea la standarde de inalta calitate pentru a desfasura cu succes activitatea de PR
- Formatorii care sustin acest curs sunt profesionisti cu vasta experienta practica si teoretica, actualizand permanent materialele de lucru si suportul de curs si oferind participantilor solutii inovatoare si eficiente la problemele reale cu care se confrunta in practica
- Cursul este acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC), iar diploma este recunoscuta national
- Posibilitatea efectuarii stagiului de practica in unitati de specialitate sau la locul de munca
- Program de curs flexibil
- Desfasurarea cursului la sediul Asociatiei PartNET – str. Turturelelor, nr. 11A, Bl. C, etaj 2, sector 3, Bucuresti sau pe teritoriul Romaniei, precum si la sediul unitatii dvs., pentru grupe de minim 14 persoane
- Multe alte avantaje
Ce competente obtin dupa absolvirea cursului?
- Elaborarea instrumentelor de evaluare
- Consilierea candidatului pentru procesul de evaluare
- Organizarea procesului de evaluare
- Efectuarea evaluarii
- Luarea deciziei privind competentele candidatului
- Verificarea transpunerii standardului ocupational/standardului de pregatire profesionala in programa de pregatire
- Verificarea instrumentelor de evaluare
- Certificarea evaluatorilor de competente profesionale
- Intocmirea documentatiei necesare autorizarii centrelor de evaluare
- Evaluarea indeplinirii criteriilor de autorizare
- Verificarea documentatiei si a conditiilor de desfasurare a programului de formare profesionala (PFP)
- MAplicarea cerintelor de asigurare a calitatii in formarea profesionala continua (FPC)
Ce tip de diploma obtin dupa absolvire?
La finalul cursului, absolventii vor primi un certificat pentru ocupatia de Evaluator de competente profesionale, recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, insotit de un supliment descriptiv care atesta competentele dobandite.
Cum ma pot inscrie?
Transmiteti un e-mail pe adresa office@partnet.ro cu urmatoarele informatii: Denumire curs, Nume, Prenume, Telefon, E-mail, Ultima scoala absolvita si Localitatea de domiciliu sau contactati-ne telefonic la 031.425.64.26. Perioada de desfasurare a cursului va fi stabilita in functie de numarul participantilor (14 persoane / grupa).